בכירי הליכוד בבית אל: "נלחם בממשלת בנט-לפיד מהאופוזיציה"

אבי רבינא No Comments on בכירי הליכוד בבית אל: "נלחם בממשלת בנט-לפיד מהאופוזיציה"

בליכוד נערכים לכהונה באופוזיציה: ח"כ מיקי זוהר בטקס חנוכת השכונה החדשה בבית אל: "אם נגזר עלינו לשלם מחיר ונצטרך לשבת באופוזיציה, נעשה הכל כדי לתקן ולחזור להנהגת המדינה" | השר אוחנה: "חברי בימינה ובתקווה חדשה – התעשתו, אתם יכולים להמיט אסון על כל מה שאנחנו מאמינים בו"

יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר צילום: פלאש 90
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכירי מפלגת הליכוד התארחו היום (שלישי), בטקס חנוכת שכונה חדשה של 350 יח"ד ביישוב בית אל. הבכירים התייחסו למצב הפוליטי והצהירו הצהרות שונות.

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר במהלך האירוע, כי: "ארץ ישראל ועם ישראל חזקים יותר מכל עניין פוליטי כזה או אחר. בית אל היא ההוכחה לזה. אני יודע דבר אחד. פוזיציה כזאת או אחרת לא שנתה את דעתי. יש כאלה שהבטיחו שישמרו על ארץ ישראל בהסכמים כאלה ואחרים. אנחנו נדאג שיעשו את זה ולא יתרצו במצב כזה או אחר".

אוחנה: "חברי בימינה ובתקווה חדשה – התעשתו, אתם יכולים להמיט אסון על כל מה שאנחנו מאמינים בו"

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה אמר, כי "עברנו חודשים קשים בערים המעורבות. כל מי שהקים אבן או בקבוק תבערה או הצית ידע שנגיע אליו. לא עוצרים את מבצע חוק וסדר. אבל כדי שנמשיך לטפח גם את השורשים וגם לטפח נושאים נוספים אנחנו צריכים את כל מי שבהשקפתו קרוב אלינו. יש לזה רוב בכנסת וגם בציבור. זה לא בשמיים. אני פונה לחבריי שקרובים להשקפתנו אך יכולים במעשה ידיהם להמיט אסון על כל מה שאנחנו מאמינים בו. בהתיישבות. במערכת המשפט. מה שמתהווה לנגד ענייניו זה דבר אחר לחלוטין. אני קורא לכל אחד ואחד מחברי בימינה ובתקווה חדשה התעשתו. הצטרפו אלינו. זה אפשרי. אתם תזכרו לטוב או לרע בספרי ההיסטוריה שכעת נכתבים. בעזרת השם נקים ממשלה טובה ואם נגזר עלינו לשרת מהאופוזיציה נעשה זאת".

צילום: פלאש 90

מיקי זוהר: "אם נגזר עלינו לשלם מחיר ונצטרך לשבת באופוזיציה, נעשה הכל כדי לתקן ולחזור להנהגת המדינה"

ח"כ מיקי זוהר, שאם גם הוא במקום, נערך לכהונה קצרה באופוזיציה: "נפיל את הממשלה הזו מהר ממה שאנשים חושבים. את הבחירות האחרונות הפסדנו כי ישנו בעמידה. אחוזי ההצבעה צנחו בכל מעוזי הימין לתחתית מתוך תחושת אופוריה שהכל מובן מאליו. יש למעלה מי שמכוון הכל. אם נגזר עלינו לשלם מחיר ונצטרך לשבת באופוזיציה, נעשה הכל כדי לתקן ולחזור להנהגת המדינה".



0 תגובות